Bajs väder

Vädret suger pung som vanligt, blir väl förmodligen ingen sol imorn heller. Stör inte mig så mycket eftersom jag ändå jobbar, men tråkigt ändå :(

Men idag är jag som vanligt bara trött och har ont i huvudet.
Slutar 19 och då åker vi hem till Leos gudfar som varit i portugal med sin tjej i en vecka och haft det bra. Jävligt dålig stil av dom tycker jag eftersom jag inte blev bjuden.

Men men nu ska vi dit och äta lite iaf. Har varit på bolaget åt J till imorn också men han vet inte vad han ska hitta på heller. Men vi får se, jag hoppas att det blir bra väder men det kan man väl inte räkna med i det här skit landet..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så du sitter och bossar runt och stället krav du?? ;) det ska man göra om man vill ha det perfekt ;-) Jag lät ingen ens hjälpa till och baka till Max dop, jag bakade ALLT själv utom tårtorna, för att jag är en sån jävla perfektionist. Gjorde egna havrebollar tilloch med :-D

Jamen självklart vill man ha en pimpad vagn! helllooow! det är ju därför man köpte en bugaboo, för att gå och glänsa ;)

Har du hittat några suflettmallar att gå efter när man ska sy?? skulle vilja ha det ju! :) Jag ska nog testa mig på att sy suflett, men jag har en svag känsla av att jag inte kommer bli 100% nöjd. Hon den där "mamma på vift" är jätteduktig på att sy sufletter, men så kostar dom ju också att beställa ifrån henne.

Bebisarna har jag gjort själv av sugarpaste som jag färgade med karamellfärg, och målade ögonen med en svart penna som var till för bakverk (också köpt på panduro) inte speciellt svårt :)

2009-06-18 @ 18:33:22
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Kaosets Gudinna

Vad positiv du är älskling! ;) Inte klaga på vädret nu, det är skööööönt när det är svalt. Tänk på mig. ;)

2009-06-19 @ 12:12:21
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0