Förbannad!

Nyss kom ett otrevligt brev med posten.
Taxiföraren som spottade mig i ansiktet på vårat bröllop har övarklagat tingsrättens beslut om att åtalet ogillades. Alltså hans anmälan mot J, min mot taxiföraren har dom inte ens tagit upp.

Nu ska jag ringa och höra var fan min anmälan är och hur någonting som ogillas kan överklagas. speciellt på dom grunderna som han skev; för att han är utländsk och för att J pluggar medicin!



Hittade brevet och det är så kul att läsa så jag måste lägga upp det ;)

"Hej
Jag tycker att det här domen var urett vis att man blir slagd på marken men grun av har jag ingen bra advokat och kanske är icke svesk??!!
eller kanske ska han utbilda sig inom medesin??!!
alla fall jag ska klaga över domen
m.v.h **** ******"





Jag har även fått lite insider info om Therese, Tim och Tove. Och det var som jag misstänkte, dessutom vet jag precis vilka Tove umgås med och jag är ärligt talat inte förvånad över vad som har hänt.
Det gör det tyvärr inte ett dugg mindre tragiskt och jag tycker så synd om Therese och alla som på något vis kände henne...

Kommentarer
Postat av: johanna

He he heee.. roligt brev! men vaffan, SPOTTADE han sig i ansiktet? borde inte det ge fängelse eftersom det var på självaste bröllopsdagen? :-/ vilket sepe!!!

Hur mår du förresten? :)

2009-06-16 @ 00:29:23
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0