Testing testing 1,2,3..

Nu ska jag försöka förstå mig på det här bloggandet, så det första vi försöker med är att lägga upp en liten film på Leo som flyger och drar mig i håret, hans två nuvarande favorit sysslor. Att man sen kan se sig själv på datorn samtidigt tycker han bara är en bonus, men han tycker det är ännu roligare att titta på den efteråt. =D

Träningen gick bra, en timme med carmen, körde bara cd 1 av 5 eftersom det var lite svårt med Leo i sjalen, han blev inte så glad när man skulle kräla omkring på golvet. Undrar varför ;-) men en timme blev det iaf. Sen kom Lina förbi och hämtade sina saker som hon lämnade kvar här i fredags.

Nu väntar jag bara på att J ska skriva klart sitt ass licking brev, där han söker pengar till en ny kamera han vill ha, med motiveringen att han behöver den till sitt exjobb och för sveriges medicinska framtid. =P
Får väl se hur det går.
Ringde precis hans kompis och önskade mig en söndagsmiddag hos han o hans tjej efter jobbet. Ingen lust att käka hemma ikväll, ska ringa igen när J kommer hem så dom får tänka lite på saken, hon ska upp kl 6 imorn och gå till jobbet så det beror på hur sent det blir...


Så nu ska vi se hur det går me filmen, ljudet bara försvann, synd eftersom han pratar mycket med sitt andra jag på skärmen men
han är super söt ändå!



Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Min Leo ju... Det värker i hjärtat av saknad efter honom.. på allvar. Måste gosa bebis. :(

2009-03-18 @ 13:02:06
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men guuud vad tiden går fort, vad stor han har blivit!! det var länge sen man hörde nått ifrån dig :) hur mår du/ni?? söt han är lilla leo!

ska genast lägga till din blogg bland mina favoriter :D

2009-03-26 @ 20:00:25
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.sre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0