Party party =)

Yes, kväll är det party med jobbet. Sommarfest, nice!
J stannar hemma med Leo, dom ska hem till gammelmormor och fira hennes typ 350e födelsedag.
Men vi ska till Retro, får se hur fulla folk är när jag väl kommer dit, jag slutar ju inte fören 21 medans dom sätter igång där vid 18.
Men men såg också att jag missat att berätta att Milla kom över i onsdags för att muntra upp mig lite. Det var mys, det är ju inte så ofta som hon kommer över längre, med jobb skola och pojkvänn i etuna. Men mer får det fan ta och bli saknar henne ju :I

Men nu är det snart lunch, har inte fått svar från rikskupongerna än så jag har inget papper att tycka upp i ansiktet på kärring jäveln i kassan som hävdar att fryst mat inte är mat! Så nu ska hon få!
Igår fick jag alltså ingen lunch, så det var en jävla skit dag helt enkelt. Var heeelt knäckt när jag stod där vid 17.30, inte ätit frukost, inte lunch och glömt kontokortet hemma, och så vägrar kärringen ta rikskuponger för fryst mat. Stog utanför och bölade i en kvart innan jag fick gå in och köpa en korv ist :p

Men men nu blir det ett nytt försök ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0