hmm




Hopsan nu när jag kommit hem så såg jag att jag inte la upp inlägget innan jag gick från jobbet...
Jag var riktigt trött, jobb imorn igen så nu ska vi sova, eller ja efter programmet om torrdockor på J´s favorit kanal är slut så kanske. Om det inte börjar nått annat tråkigt skit program där så klart!

Men här är det jag glömde sist iaf =)







Sitter och funderar lite på hur jag kan göra mig och J lite gladare...
Funderar på en liten spa grej för oss på hasseludden, och såg att dom hade bre erbjudande nu om man tar med Leo =)
för 800kr per person så får vi;
I samtliga paket ingår följande:
Entré till japanska badet
Aktiviteter enligt dagsprogram
Te-och fruktbuffé
Yukata (japansk bomullsrock)
Badkläder och tofflor till vuxna
Barnen tar med egna badläder och tofflor 

Leo går in gratis =P men det tycker jag låter mysigt, lite dyrt kanske så frågan är om inte våran årliga gbg´s trip är bättre...
Tänk tänk tänk, får nog filura vidare på det...
Sitter också och kollar efter en fotobok, tänkte göra en för 2008. Vi har ju ett album för när vi träffades fram till bröllopet och sen har bröllopet ett eget, där emellan finns inget album än men det beror på att den första inte är klar än.
Men jag skulle vilja ha en fin bok om 2008 som vi kan ha med på Leo´s namngivningscermoni som folk kan få titta lite i..

Men då är det ju smidigt att bara beställa en färdig eftersom min mamma inte vill göra klart mina fina album. Då upptäckte jag ju ist att det är skit dyrt, men jag såg nått erbjudande för någon dag sen om en fotobok för 75kr.
Men var fan hittar jag det igen?
Någon som har tips på var man hittar en billig fotobok? Under 300kr hade jag tänkt mig iaf snål som man är, men det ska jag väl kunna lösa hoppas jag =)



http://www.fotobok.com/ är billigare men http://www.myphotobook.se/ har fått lite bättre betyg på http://www.kamerabild.se/nyheter/Test-av-fem-fotobocker-som-livar-upp-dina-bilder-1.34802.html
(fattar fan inte hur man gör klicka på länkar så ni får stå ut med att klippa och klistra så länge)
Nu till frågan, vilken ska jag satsa på, har ni nån annan?


Nej nu hem och mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0