Vidriga jävla fästing jävlar

Jaha då har man sovit en sväng, vaknade av att Leo som hängde på kanten till vaggan fick tag i mitt hår. AJ!
Så han fick ligga i mitten av mig och J och pyssla för sig själv, nästa gång jag vakar är när han Biter mig hårt som fan med sin lilla syl i munnen, lyckas somna om men vaknar strax av att J skriker för då fick Leo tag i hans öra :)
Jag som tänkte ligga och dra mig i sängen ett tag och fundera ut om jag ska ha nått mer från ikea idag men nej det fick jag inte heller för då hittar jag en Fästing jävel i sängen!
Men jag kan inte förstå vad dom kommer från för Hardy har redan fästng halsband efter allt problem vi hade förra sommaren med 10-15 fästingar om dagen och dessutom så får han inte vara i vårat sovrum...

Jag HATAR fästingar, dom är så jävla vidriga!!!


Så det blidde inget ligga kvar och mysa utan jag flög upp skrikandes och hoppandes.
Gick upp för att trösta mig med en jordgubbe som J köpte till mig igår, men dom hade redan möglat, han köpte dom igår em så det tycker jag var väldigt mysko :S

Nu har Leo precis somnat så det blir 2 avsnitt av Desperate H, det har kommit ut dubbla så jag antar att det är sista för den här gången.
Sen så är solen tillbaka förhoppningsvis för hela dagen, så kanske kanske kanske kan det bli en bra dag ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0