As tråkig i know

Jag har verkligen inte haft tid att blogga nu på ett tag, mycket som hänt i helgen och sen var det jobb idag..
Men nu är jag ledig till tors så nu ska det väl bli lite ändring.

Har suttit och kollat hela dagen hur fan jag ska ta mig till Malmö 17e dec och det billigaste alternativet är att flyga (?) men det gör jag gärna.
Allt för mina boobies ♥
Sitter med mitt ris här nu och tycker inte att det blev någon större skillnad med varken 350 eller 400. J tyckte därremot att 375 vore det ultimata :) men vi får se vad Dr. Oya och Dr. Cosmo säger i dec..

Nu har jag lovat att gosa med söt som ligger och gnyr som en liten hundvalp om hur ensam han är.
Stackarn, men han ska få lite kärlek nu ihop med riset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0