Woho

Jag kom i tid både till läkaren och till jobbet idag, någon propavan tog jag inte igår kväll. Det kändes ganska onödigt eftersom jag ändå kom hem full som ett ägg vid 22.30 igår och la en pizza i vardagsrummet..
Pinsamt i know men jag fick iaf beröm för att jag kom hem så tidigt ;)

Kvällen var den bästa på länge, jag och Milla åkte till Village i regnet och köade ihop med alla andra tjejer som ville på Sex and the city kvällen. Röd matta, pressfoto, drinkbiljetter och goodiebags sen var vi inne och där blev det genast bättre av dom As goda snittarna och all cosmo som var överallt.
Kvällens höjdpunkt är en delad förstaplats, först så vann både jag och Milla en varsin Sex and the city box! Alla 19 skivorna ♥
Andra höjdpunkten var när Milla lite snyggt försökte sno ett par tom ford solglasögon för 14000kr, hon lyckades inte så bra och fick skämmas men det var sjukt kul ;)


Imorse så fick jag hota mig själv för att komma ur sängen, trasig och bakis så cyklar jag till vårdcentralen för att få höra att det är en inflamation i revbensbrosket och att jag ska ta det lugnt och äta värktabletter.

Men ikväll är det utgång igen ;) kick off med jobbet är det som står på schemat, så ist för att jobba till 21.15 då ska vi ner och sätta oss i en taxi till en okänd plats kl 18.
Spännande och kul, speciellt kul att det blir ytterligare en gratiskväll som förhoppningsvis blir lika lyckad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0