Weirdo, me? Noo, Yes?

Natten var minst sagt Weird, jag drömde om CL!

Den utspelade sig på jobbet där jag gick och frågade efter min ipod och han säger att den är på g, han hade beställt den från apples restlager. Den gamla modellen!
Då flippade jag och satte snurr på hans stol sen körde jag hans huvud rakt igenom hans datorskärm innan jag kallt säger att han kan sitta där tills han beställer den nya modellen..


Hahaa jag är helt störd i know. Men kul var det ;)
Igår var jag iaf duktig här hemma och satte upp väggdekoren i hallen, köpte ev krok till mina väskor och byggde ihop en lampa till sovrummet. Idag blir det mer som ska fixas, mer i hallen, köket, tvätten, bokhyllan, mer ljus i sovrummet osv osv, 8 dagar kvar nu ju!

Förresten har Leo fått dagisplats nu :D
Den 9e dec så börjar han på Tellus här runt hörnet! Stora killen ju, hur ska man kunna släppa iväg honom till dagis nu när man faktiskt börjat fästa sig vid honom ;)


Bara för det så får ni lite bilder från ikea på lilla sjuklingen..


Han verkade som sagt inte så sjuk, tyckte vi då, men natten var ju en helt annan historia ;)

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Min Leo, vad stor han har blivit!!!

2009-10-03 @ 12:31:32
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0