Myskväll med pojkarna

Snart blir det myskväll med mina killar, J är på väg hem från skolan nu och köper nått gott + middag med sig hem :)
Själv kan jag inte bestämma mig för vilken film vi ska se ikväll.
Hellst ville jag se nya Twilight men det blir svårt att göra från soffan ikväll. Så istället har vi Surrogates, Public enemies eller senaste Harry Potter.
Får se vad det blir. Imorn är det dags att pallra sig till jobbet igen och då ta med skitboxen som vi lånat. Men en inspelningsbar är ju guld värd så vi tänkte köpa en :)


Nu ska jag rädda köket som den mindre herrn i huset försöker riva nu.. Sen måste jag troka allt från golvet och upp på en meters höjd. Smarta jag gav Leo en bulle, så nu är det så klart bulle Överallt!

Sen ska vi öva lite till på att gå :D
Det börjar arta sig..


Nu blev jag sjukt sugen på nån het vampyr film! Någon som har nått bra tips på en?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0