Stora killen

Det är ju helt sjukt vad fort det går nu, han börjar bli såå stor! Känns som man har missat massor med saker om man varit på jobbet ett par timmar, har jag jobbat två dagar i rad så har jag garanterat missat nått..

Nu är han 10mån, det har snart gått ett helt ÅR, vart har jag varit för ett år tar ju lång tid.. Det ska inte gå så här fort iaf.

Men nu återstår det att se om vi kan få honom att gå innan nästa tors, typ 1,5 vecka. Då har han 10mån kollen.

Än så länge så vill han verkligen inte gå utan stöd, han står som på bilden under och sen så slänger han sig så långt han kan ;)

Lär han sig det innan tors så ska han få sin nya cykel direkt ;) men stödhjul kanske måste inhandlas först :p

Fast allra hellst så vill jag köpa en eldriven liten hummer till honom. Så Jävla Ball! Någon som har 3295kr kanske?

Iof så är det ett jävligt bra pris, för en hummer.

Men tänk er själva att få glida till nya dagiset i en sprillans ny Hummer!

Hur ballt skulle inte det vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0