Mår som man förtjänar

Det gör jag idag, ändå så ska jag tydligen på min kusins kalas som jag så klart hade glömt..
Present hag jag då så klart helt missat... Vad vill en 19 årig tjej ha förrutom sprit och dildosar? Hon har redan fått tillräckligt med sånt av mig genom åren.
Får se om vi hinner köpa nått annars får det bli en I.O.Y. ;)

Igår hade jag skoj iaf, och jag spydde inte som var J´s enda regel för kvällen så sent var jag inte hemma heller, runt två tror jag. Rosie var med hela vägen till bergshamra innan hon mådde piss av donken burgaren och åkte hem. Hoppas hon tog sig hem bara... Bussen hon skulle ta var paj och dom tänkte inte sätta in någon extra trots att det var sista!
Bitches..!


Nu har jag iaf laddat ner Twilight som jag ska mysa ner mig till ikväll. Känner mig såå efter som inte sett den än, eller jag känner mig det nu efter att min lillebror påpekat det :)


Nej nu ska jag joina J och Leo i duschen så vi kommer iväg nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0