Ni andra ;)

Ska självklart också få ett inlägg men inte ett lika kul :)
Dagen på jobbet var skoj, Jenny kom förbi med sin Mini bebis, han var hur söt och liten som hellst.
Grattis till en helt underbar liten krabat!!

Efter det så blev det Kaos på jobbet, hela södra sverige kraschade så det var runt 200pers i kö i typ en timme..
Stressande men det gick över ganska fort och då fick jag mina två trisslotter som jag vann och på dom vann jag sammanlagt 75kr :)

Imorn är det dags för psykdoktorn igen och sen ska vi lämna Leo hos mamma och så ska jag och J gå på bio innan vi ska tillbaka till mamma och sova över för att J ska på handledarkurs på lördag morgon inför körkortet som nu 6år senare påbörjas ;) efter det är det girlsnightout eftersom en vän behöver komma lite på andra tankar. Jag hoppas bara på att mina cider kommer innan dess till systemet nere vid mitt jobb som jag beställt som skulle kommit igår men jag har fortfarande inte hört nått.. Ska ringa dom imorn när jag också ska ringa till prisextra där som är skyldiga mig 169kr..
Men dom kan jag så klart bara få tillbaka på kontorstid (?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan juh testa dom?

Kanske kan ha dom me en lite tjockare strumpa som höst/vintersneakers?

2009-09-18 @ 01:06:27
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Johanna

somersby kanske?? :)

2009-09-18 @ 10:27:49
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0