Sooova

Idag är jag så jävla trött, har ont verkligen överallt och känner mig överkörd av ett tåg.
Vi sov till 12 sen låg vi utslagna på soffan till 15-16 när mamma kom med Leo, det hade gått ganska bra förutom att han vaknat och varit jätte ledsen på natten, det har han börjat med här hemma också vid 1 brukar han vakna och vara ledsen men direkt när han får nappen så somnar han om. Så var det när han började krypa också men sen gick det över, men nu har det varit så sen han började gå med gå-vagnen så jag tror det är utvecklingen som spökar..

Lite mat hann vi få i oss också, hemgjord pizza, enorm och skit god!

När han kom hem iaf så tvingade vi oss ut, lekte lite på gården och sen gick vi och plockade äpplen så nu gör J äppelpaj medans Leo far runt och kletar äpple på Allt.


Inget bra verkar det vara på tv idag, missade precis Victoria secrets modevisning men jag tror jag sett den för det var från 08. Det är den enda fashionshowen jag verkligen Älskar!
Men idag skulle jag ha velat spela bingolotto om jag inte var så jävla snorpank..
Imorn är det jobb iaf och det ser jag verkligen inte fram emot, måste få sova i hundra år först och att någon tar bort mitt as pissiga mående just nu.

Det här folk brukar säga dagen efter att dom aldrig mer ska dricka, så känner jag nu. Förstår det till 100% men jag tycker det vore mer humanare just nu att bara skjuta mig för så här dåligt kan man fan inte må..



Så nej idag är jag inte så kaxig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0