Kaosdagarna börjar igen?

Gaaah börjar dagen med totaly kaos, 684 nya mail på jobbet och typ 3000 nya som börjat idag.
Kaos kaos kaos..

Nu känner jag att det börjar lugna ner sig och jag har kommit in i det igen, efter 4 timmars slitande i håret!
Ganska kul är det ändå.
Iaf att träffa Wifie igen ;)
Skrivet vid 12

Nu är jag inte alls på humör igen, skärmfan dog och det har tagit en timme att få it att fixa den, för byta plats det går ju inte eftersom det inte finns några jävla platser.
Att ta in nya när man inte ens har plats för dom gamla är ju helt sjukt.
Arbetsmoralen sjönk med 150%..
Skrivet vid 15

Och så fortsatte det resten av dagen, kaos kaos kaos..
Så klart också med bloggen eftersom inget ville läggas upp ordentligt.

Nu har jag ätit världens godaste ceasarsallad för att kompensera den fett goda kebabtallriken jag unnade mig idag :p

Och vågat kolla på bilderna från i lördags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0