Glömsk..

Och så glömmer jag bort allt som vanligt :p
Tänkte recensera mina nya nagelsaker som jag fick hem förra veckan men jag har inte hunnit.

Jag gjorde inget skoj med mina eftersom jag inte kunde bestämma mig för vad jag ville ha.
Och J tyckte att jag skulle vara "al natural" för en gångs skull ;)
Är jag inte det tycker ni?!

Det är ju bara, tuttar, mage, naglar, fransar, längden, håret och lite annat smått som är ikke natural så att säga :P
På tal om det så måste jag också köpa nytt löshår nu.

Men det är ganska skönt att ha lite diskretare naglar än vad jag brukar ha.
Lite mer classy så att säga.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesnygga :-)

2010-12-29 @ 09:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0