Ursh och blä..

Jag som var helt inställd på att gå upp och åka till jobbet idag.
Men nej..

Här snackar vi andningssvårigheter för att jag är så jäkla täppt både i näsan och halsen.
Min sjukanmälan imorse tog en kvart eftersom hon absolut inte kunde höra vad jag sa :p

Nu ska jag burra in mig i täcket och vila lite.
Fick sova totalt hela tre timmar inatt, det är hardcore..


När jag blivit människa igen så ska jag faktiskt anta Angiies utmaning.
Har sparat den tills idag eftersom den är 30 dagar lång ^^
Det blir lite som en adventskalender fast om mig, och till nyår..?

Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

mysigt! :D jag tror den rosa skulle passa dig och passa som hämnd ifall han gjort något dumt... eller bara för att han inte följer med ASG Jag har en hel sida som är rosa och silver.. men inga cupcakes!

2010-12-01 @ 13:21:44
URL: http://Angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0