Calzone Kim..

Japps det är jag det, en dubbelvikt Kim..
Går som en gammal kärring men annars är det bra, så Sjukt störande att inte kunna sova på sidan bara jag Hatar att sova på rygg..
Vaknade tusen ggr under natten för att jag ville vända mig men det går ju inte.
Störande

Men annars är det fortfarande as bra, lite träningsvärk i tuttarna som är svullna som ballonger och känns konstigt i magen när jag står upp. Sen börjar jag bli ganska blå nu också. Ser helt misshandlad ut när jag tar av allt och luftar, blåmärken nästan Överallt och fler blir det av den här förbannade jävla bh´n som ska trycka på som ett jävla cp.

Sen kommer J och rycker och sliter, ska klämma och känna också. Han vill iof bara att den ska sitta rätt så det läker som det ska men ändå..


Nu är jag iaf lämnad ensam i soffan medans han hämtar Leo och köper nått att äta.
Jag hade hoppats på paj men Charlotta ska tydligen jobba ist för att sitta här och mata mig så de blir nog ingen paj idag :(
Bilderna lyckas jag inte få in här i min lilla dator eftersom jag hade av den blå lilla pluppen som visst var till för att blåtanda över saker..

Så det betyder att jag måste lägga över dom i stora datorn, vilket betyder att någon måste knuffa upp mig ur soffan först..
Och eftersom jag är ensamen och det bara är äckliga gamla strul som hör av sig och vill helt plödsligt hjälpa till så får det vänta ett tag till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0