Evil

Nu har jag äntligen ett par minuter över till datorn så nu var det dags att ladda in bilderna..
Eftersom det är typ 300 bilder och dom flesta i RAW format så har jag dragit mig ganska länge för att göra det nu ;)
Medan iPhoto tuggar på så kan jag ju säga att vi varit och ätit födelsedagsmiddag med J´s pappa idag. Det blev kinakrogen precis under honom som vanligtvis kan vara lite sådär, men dom hade bytt allt förutom namnet. Ny personal, ny mat och allt. Men framför allt så sjukt gott!

Det hade jag inte väntat mig faktiskt så det var en bra överraskning :D


Men imorn så blir det full rulle, jag måste vara färdig och gått härifrån före 11 och J fattar ingenting ;)
Så sjukt kul!

J fattar att jag gömmer nått och han är helt övertygad om att jag kommer köra en extreme makeover av vardagsrummet eftersom jag gnällt över att det är det enda rummet jag inte fått göra om ;)
Det kan han gott tro :o


Nu sitter han här och vrider sig i soffan eftersom jag chattar och smider planer..
Hahaha me so Evil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0