Jahaja

Då sitter man här sjukskriven och jävlig..
Dom vet fortfarande inte vad det är mer än att det Förmodligen är någon form av influensa trots att provsvaren säger annat. Men sänkan har iaf gått ner nu, från 130 till 13 så det är verkligen på bättringsvägen iaf.
Fick antibiotika och cocillana så nu ska man väl repa sig även om cocillanan är det värsta jag haft i munnen på länge..

Och Nej mamma jag har inte vunnit på lotto men jag drömmer, önskar, snålar och tar det jag vill ha som jag inte har råd med ;)
Eller försöker med byteshandel..
Tradera är ju också min bästa vän. Där fyndar jag för mycket men senaste tiden har jag sålt mer än jag köpt..
Under januari månad la vi upp 16st annonser vilket gav 13053kr. Då har jag inte min klänning kommit någon vart än heller och det är fortfarande en Stor säljas hög kvar.
Ja, vi har för mycket skit.

J är prylbög och jag shopaholic med psykiska problem. Så här slängs ingenting :p
Idag täckte jag dock ge mig på att rensa garderoben eftersom allt är nytvättat, vilket resulterar i att allt inte får plats. Så nu rycker alla dom kläderna som jag inte komma kunna ha om 12dagar.. Milla är på g hit för lite moraliskt stöd och massor med piska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0