Kär o galen..

Ding dong klockorna dom klingar... sen kan jag inte mer men jag kommer iaf ihåg att jag Älskade det programmet när jag var liten, programmet som jag inte heller minns vad det hette ;)

Nu kom den här pirrande kär o galen känslorna upp igen, dom har legat där och bubblat ett tag men nu har jag fått veta att min B är kär i mig också och då är det klart att man brusar upp ♥
Nu tycker jag att hon ska komma hit och ta hand om mig. Jag är faktiskt sjuk :(
Jag som skulle göra massa vettigt idag var tanken men jag fastnade med B på msn. Vill att hon ska komma innan min op eftersom det kommer dröjja Jätte länge annars. Faan att hon ska bo så långt bort, inge kul alls :(

Sakar henne massor, den här bilden är Jätte gammal, men det är den senaste jag har på oss..

Sötaste B kom hiiiit ♥

 


 

Du är sötaste men jag vinner ändå ;)

 


Kommentarer
Postat av: B

Jag kommer snart ^^ Puss min lilla sötnos (L)

2010-02-04 @ 14:04:56
Postat av: Camilla

Programmet hette Kär och Galen. Lotta Engberg var programledare och det var 3 par som tävlade i hur väl de kände varandra, första pris var att få sitt bröllop i TV.



Kär och galen

Klockor börjar ringa

Och många tusen eldar börjar brinna

Det finns bara ni idag

Och ingenting är längre som förr

Kär och galen

Kärleken den brinner

En evig kraft som alla gånger vinner

Se en kvinna och en man

Nu har de fått varann

2010-02-04 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0