Söto bakar :)

Världens godaste Muffins
Dock så står det på tasteline att det ska bli ca 40st.. Men vi fyllde min muffins form, den har 12st hål och dom blev typ halva.

Men men om 20min så får vi veta om dom är Världens godaste ;)

Jag mår iaf mkt bättre idag och har tom tagit mig hem till mamma och ätit tacos med familjen.
Det var nice som vanligt även om det märks att det är mer testosteron än något annat i det huset, 2l cola var slut på mindre än 10min, sen bråkades det om osten, löken, majsen, köttfärsen och allt annat som tog slut ;)

Men det är så det ska vara ♥


Nu blir det film med älsk, imorn ska jag klara mig själv för första gången.
Dag 7, spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0