Underbart!

Överraskningen blev sjukt lyckad :)
När J väl fick komma hem igår så mötte jag och Charlotta honom och grabbarna på Bennys.. J började nog ana vad som skulle ske när vi tar med oss 6st pizzor och 2st pastarätter.
Trots vårat tappra försök till att verka super hungriga ;)
En eloge till Charlotta som faktiskt nästan fick i sig hela barnpizzan själv, trots nypeircad tunga  ♥

Det blev som sagt as bra :) mer utförlig beskrivning, med censur kommer komma..
Nu är det dags att natta Leo och äta middag med söt.

Sen blir det till att ta det Lugnt, vi kom ju trots allt inte i säng förens vid 6-7 nånting.. (a)

Innan jag kan chilla så ska jag dra första lagret på Leos nya bord som han fick idag av min mormor. Jag och Leo har slipat det, men måla det vill jag faktiskt göra själv ;)


Ett stort grattis till min Sötaste J som idag fyller 25 + moms ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0