Äntligen hemma!

Både jag och min nya fina kalender är nu hemma och väntar på maten.
Det blev en lååång jobbdag igår men det blir en ännu längre imorn.
10-22 på en av dom värsta dagarna i månaden på jobbet, faktura veckan!
Och jag har signat upp mig på att slita ihjäl mig heeela veckan, så många timmar som jag får enligt fackets regler för ledighet..

Men men stålar blir det iaf, även om jag kommer få grått hår redan efter halva dagen imorn.
Då kommer jag förhoppningsvis få nån liten lugn stund på kvällen för att fylla schemat och allt i nya kalendern och kanske kanske lite tid över för min älskade bok ♥

Gaah det är så jävla stressande att försöka få ihop dom här jävla pengarna jag håller på att bli tokig, imorn ska jag traska till baken och sätta in lite mer än dom 10.000 som vi fick ihop förra veckan genom tradera men det är fortfarande en bra bit kvar, speciellt om J också ska fixa sina ögon..
J sitter här och säger att jag inte för tur med mig.
Jag antar att han har jävligt rätt.

Idag känner jag mig inte så tursam. Nu ska jag lägga mig i sängen och sura med min bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0