Full rulle

Inte på mig direkt men på J som var ute i fredags..
Han mår fortfarande dåligt och jag förstår honom. Han ramlade hem vid halv 5 full som en kastrull, det var lääänge sen som jag såg honom så. Kan iof bero på att dom drack gratis hela kvällen för att dom kände bartendern ;)


Men men, jag jobbar och sliter som ett djur idag också. Nu är det bara 28 dagar kvar och jag försöker begrava mig i arbete. Ska maila chefen nu snart och lägga in mer tid för nästa vecka också så jag inte hinner tänka så mycket.

Kroppsligt och in my head är det fortfarande kaos så det är lika bra att jobba på så man slipper tänka på allt annat. Sen har jag min bok att gräva ner mig i också. Jag har plöjt igenom dom 3 första som jag fick låna av bror och har nu fått låna nr4 av en tjej här på jobbet.
754sidor, på engelska! Men i Love it. dock så undrar jag varför alla på tunnelbanan tycker det är så jävla kul att kommentera min bok.. Speciellt alla fyllon. Snacka om att förstöra stämningen..

Så jag får försöka läsa vidare på jobbet istället trots att mina kollegor tycker jag är tråkigast i hela världen så fort jag har boken med mig ;) men det får dom tåla.



Ursäkta the mongo pose och magen men det är inte lätt när alla kollegorna sitter bredvid och undrar vad fan man håller på med, magen den ser inte ut så vanligt vis längre och jag skyller på att det är linnet som veckat sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0