Igår

Så skrev jag det här utan internet på tåget hem ;)

Eufori?

Skumm, störd, vrickad och helt underbar resa på en och samma gång är det ens möjligt?
Verkar inte bättre iaf ;)
Resan dit var ju bara helt värdelös, allt som kunde gå fel gick ju också helt åt helvete..
Inte en gnutta bra för mina nerver som är helt crazy just nu, tack vare att jag inte ätit min medicin
sen i lördags..
Men nu är halsen bättre så jag ska trycka i mig dom imorn bitti iaf. Enligt Dr Cosmo så är
det bättre om jag mår bra och äter dom än att jag slutar. Så jag går på farbror dockorns råd.

Mitt första problem efter att ha klivit av helvetes expressen som till slut var 2tim sen var att
jag inte hade En susing om vart fan jag var :p smarta jag hade inte kollat varken adress eller karta ;)
Men det löste sig, inte pga av deras underbara stadsplanering eller omöjliga språk utan för att jag
hittade en vanlig hederlig karta..Som för det första inte ens visade vart fan man själv var..
Och seriöst, vem faan ställer ett pariserhjul mitt på torget? och vad faaan ska man med 2 torg precis
precis bredvid varandra för?
^Till höger har ni Hötorget1.0, men om ni tittar till vänster så har ni Hötorget version 1.2^
Det fungerar inte, välj ett och stick whit it!

Dr Cosmo och alla sköterskorna var iaf helt underbara. Och jag förstod vad dom sa ;)
Jag som var så jävla rädd att bli överkörd eller att jag skulle känna mig obekväm eller
som om vi inte var överens. Men så var det verkligen Inte!
Han var grymt proffsig och "normal" vi hade samma mål och förväntningar. Jag kunde förklara
ordentligt vad jag vill och inte och han var helt med på det :D

Jag har blivit lite ritad, klämmd, känd, mätt och dragen i. Provat storlekar, profil, vägt
för och emot, olika märken, mjukhetsgrader, diskuterat ärr och sist men absolut inte minst,
fått med mig en faktura hem.
På 80.000kr! Stört mycket pengar..

Men jag tror det blir ett stört bra resultat också!


Nu har jag sjukt mycket fjärilar i magen, lite drygt 2v kvar..
Hur gick allt så fort? Har jag sovit eller bara varit för arg, sjuk, bitter och tjurig för
att märka vart tiden tog vägen?



Jag är sjukt nöjd och glad med mitt beslut och alla oroligheter och tveksamheter är helt borta
Nu är det bara en pirrig väntan kvar, 17dagar nu..


Helt Gaaalet..

Har btw åkt förbi sötaste B 2ggr idag, all fin vit snö och sol gömmer sig tydligen ute i skogarna
taskigt av bönderna att sno all sol faktiskt, men som straff så har vi alla bra artister ;)
Bara för det så var det näääk för hela slanten så fort det plingade "Mjölby"
YOUTUBE! brudar weed och vitt vin

Gaaah
1½tim kvar på skittåget och tack vare J och Filippe så har jag inte dom 4st filmerna som jag
bad att få med mig..
Sommaren med göran, halva filmen..
2012, bara mappen men inga filer!
District 9, 1cd av 2..
Twilight, fungerar aldeles utmärkt om det inte varit så att det är den sämsta relesen av dom
alla..trots det så är det den jag har fått se idag, 3ggr..

Eufori var det ju inte riktigt när jag väl kom fram, vilket inte var 1½ timme senare utan 3timmar senare. Självklart så pajjar tåg helvetet igen vid flen..
Vad är det för fel på flen?! Tågförstörar staden lixom..

Kommentarer
Postat av: B

Hahaha, men vi har oxå kändisar här.. typ... ehh.. hmm... nae okej vi har inga kändisar.. MEN vi har ju sol som sagt ;)

2010-01-30 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0