Bajsmobil

Just nu så surar jag, även om det faktiskt börjar bli lite ordning så är det fett jobbigt..
Nu när jag sitter och för över nummer från Wifies mobil så hamnar ju allt bakvänt, förnamn som efternamn och tvärt om.
Sen så vägrar den synka profilbilderna från facebook om dom inte heter exakt samma.
Sjuuukt störande, och det ska jag sitta och ändra själv på hur många nr som helst, kommer ta 100år :(

Men jag har gett mig själv tre uppdrag idag, eller jag kom på två och blev påtvingad den tredje ;)
  • Fixa in alla nummer i mobilen (från 3 andra så många dubletter blir det)
  • Köpa nya framhjul till vagnen och beställa ny broms
  • Beställa bilder, många bilder!
Vagnen är det J som tvingat på mig, tänkte ju åka till Sollentuna men det får bli imorrn ist, innan grönan.
Så nu är det bara att hoppa i kläderna och åka mot staden, men först så blir det en GI kycklingburgare på MAX med Leo, grannen och J. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0