Bloggsemester ;)

Lite så har det varit :)
Träffade ju Milla i förrgår och det gick lite vilt till så jag var helt förstörd hela dan igår :p

Men riktigt mysigt hade vi det och jag ser inte så jävla hemsk ut som jag trodde i glasögonen..

När jag piggnat till igår så åkte jag och Leo till jobbet för att hämta upp Wifie, vi blev lovade grillat om vi följde med henne hem så det gjorde vi. Två engångsgrillar senare och en redig rökutveckling på balkongen senare så blev det mat och det var gott, trots eftersmaken av tändvätska ;)


Klockan blev mkt och jag har fortfarande inga hemnycklar, eftersom J lekte fjortis i Rålis så sov vi över.

Wifie lurade mig till att se stephen king film ensam eftersom hon somnade hela tiden..Men jag petade på henne tills hon vaknade och gjorde milkshake ;)


Idag har vi varit och badat nu på morgonen, eftersom Leo hoppade på mig redan vid halv 6 imorse..

Nu är Wifie klar med sin sprutnarkomani och dusch så nu åker vi till den stora staden och går på burger king ;)


Min ShapeUp app kommer skälla på mig när jag skriver i vad jag ätit sen jag kom hit :p
Men det var det värt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0