Gomörrö?

Vi får väl se vad dagen har att erbjuda, ha igentligen as mkt som jag borde göra men jag orkar inte :p
Massor med saker att köpa/göra i stan..  
  • Hårfärg
  • Solglasögon
  • "Riktiga" glasögon
  • Hämta skorna från Belles på götgatsbacken
  • Köpa tyg till en dagispåse och vimplar
  • Posta klockan
Men neeh orka..
Jag vill bara ligga här  i solen hela dan, ikväll ska vi grilla med Filippe och hans kompis så det är väl lika bra att hålla sig i närheten.



Leo och jag har börjat dagen bra iaf, vi gick ner till macken och köpte frukost, baugetter, ägg och yoghurt sen så plockade vi fram lite jordgubbar som vi hade här hemma. Åt frukost i mer än en timme och myste framför barnkanalen.
Äntligen så har jag blivit av med det där förbannade bolltäcket också, nån snuskig sodexo gubbe var här och hämtade det imorse.


Lövly, 3kvm extra yta i hallen igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0