Hata hata hata Change!

Ja, det blev inget byte och inte heller några glasögon eftersom det tog så lång tid i Täby.
Där dom vägrade byta bh´n för att jag tagit loss prislappen på den ena av dom, trots att dom såg att den var på tok för liten!
Först så trodde dom inte ens på att den var det, så jag tog på den och då kom båda in och sa; "Nej men OOOOJ sålde hon verkligen dom där till dig?! Det är ju helt fel, både storlek och modell" Ja tack jag vet lixom annars hade jag inte kommit tillbaka??

Efter lite dividerande fram och tillbaka så vägrar dom att byta dom!
Rådet jag fick var att jag skulle ta ut kuddarna, tvätta den "fel" och slita i den så den töjjer ut sig?!
Eftersom det inte är något "fel" på själva bh´n, den är bara fel för mig.. Helt sjukt ju!

Jag köper 2bhar för 800kr, gnäller lite i affären redan från början och undrar om den verkligen ska sitta så.. "Jaaadå det är en låg modell, testa hemma och se hur det känns annars kan du alltid byta" får jag till svar. Men tydligen så är det mega skillnad på att testa och använda... Den skillnaden är att man inte får ta bort prislappen! Men trots att jag inte använt den så vägrade dom att låta mig byta till en annan strl trots att det är dom som prackat på mig skiten!!!

Jag blir så jävla trött!!!
Först skorna och nu det här..

Jag ställde tillslut till med värsta scenen, grät och blev halvt hysterisk..
Tillslut får jag byta den ena?! Dock så var den jag skulle få byta till 24kr dyrare och jag hade inte mitt visakort med mig. Men det kunde dom absolut inte bjuda på, trots att jag gick med på att behålla en av dom som var för liten!


Det slutade iaf med att jag fick nummret till deras VD och gick gråtandes därifrån med 2st bhar för 800kr som jag aldrig någonsinn kommer kunna använda.
J har förövrigt försökt få tag på henne som inte svarar...

Så det blir bikini fortsättningsvis också..

Ryggknäckaren var jag hos iaf och nu kan jag sitta som folk. Ska tillbaka på fredag igen och gå ett par ggr för att se om han kan få bort mitt "vardagsonda" också..
Dock tyckte jag att han var lite dirty, eller iaf hans arbete ;)

Imorn blir det till att hämta brillorna och träffa upp Milla söten när hon slutat jobbet, beklaga mig och lyssna på hur hon haft det i ryssland tänkte jag mig ihop med massor av rose ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0