Idag igen!

Jävla unge alltså, kl 6 var han uppe idag igen!
Gissa om jag är helt sluuuut nu?
Och det nya paketer cigg jag köpte igår låg i tusen delar när jag gick upp också, idag igen..
Så han vinner, jag slutar, igen ;)

MEN som kompensation så ska jag ut och handla lite idag.
Slut på både mascara och hårspray, hårfärg ska köpas också, Wifie ska tydligen köra 2x 6timmars blekningar på mig ;)
BHar + sommarlinnen har jag spanat in också.

Ihop med lite andra must have saker, solglasögon (och vanliga) ett par sjukt söta gucci skor, och en LV plånbok..


Jag har kommit fram till att jag måste köpa en dyr big ass plånbok om jag ska ha nån, alla små pluttarna jag har här går sönder efter 2 sek och får plats med typ 3 kort.
Och den lyckliga vinnaren blev, en louis vuitton eugénie ♥

Nu gäller det bara att överleva mordet som J kommer försöka genomföra på mig ;)
Undrar hur lång tid det tar innan han märker hur glad och fattig jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0