Leo också..

Han hade faktiskt också på sig sin nya fina tröjja som han fått av sin mormor när dom var på kolmården förra veckan ♥
Nu är tvätten klar iaf, så jävla typiskt mig att alltid förstöra nått...
Synd bara att det nu var min favvotröja :(

Bara för det så blev det lite mer än vad jag först tänkt på tradera också.


Plus att jag går i uppsägningstankar, jag orkar seriöst inte jobba kvar där längre när man ska behöva få ångest och magsår varenda vecka för att dom bara blåser mig på pengar och fuckar upp mitt schema..

Så jävla synd eftersom jag älskar jobbet och kollegorna, men jag orkar inte mer.
Noll respekt för att jag faktiskt lämnat in ett läkarintyg på att dom inte får göra så med mitt schema.
Jävligt dåligt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat, det heter Kolmården ju...

2010-07-29 @ 10:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0