Skitunge..

Livsfarlig, det är vad han är!
Vaknade imorse av att han borstade mitt hår med diskborsten som han snott i köket. Så jag går upp och slår på bolibompa (svtplay räddar många mornar här ;)) innan jag går och lägger mig i sängen igen :p finns det nått bättre än att bara ligga där och göra ingenting?
Nästa gång jag vaknar till så luktar det faaan..

Leo har då satt igång Alla plattorna och ungen! Självklart så hade jag då också lagt ett lock på en av plattorna så själva "knoppen" hade smält ner på plattan.. not so good.
Tänkte ringa fastighetsskötaren och fråga om vi kan få en spis med barnlås på ist.

Nu ska jag på med ansiktet och åka mot jobbet.


Värsta mys frukosten jag fixade idag också, del monte juice, baugette, cream cheese och svenska jordgubbar!
Så jävla nice ♥
Fast vart är mitt fina väder idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0