4år som Gifta!

Som vanligt så hann jag inte blogga klart igår, massor med nya på jobbet som man inte ska lära upp hur man kommer runt "reglerna" ;)

Idag är iaf en bra dag, hoppas jag?!
Vi firar våran blomsterdag, alltså våran 4:e bröllopsdag!

Eftersom varken jag eller J trodde att det gått 4år så fick han ta av sig ringen och kolla datumet, men det var 4.. Som gifta..!
Shiiiit vad tiden går FORT!

En hel evighets nostalgitripp i iPhoto senare så har jag hittat en del bilder från våra år ihop ;)
Hahahaha Enjoy :p
Jag kan ju verkligen inte klaga över att vi inte haft kul ihop för det har vi minst sagt ;)

Tycker lite synd om J bara som fått stå ut med alla mina hårbyten och skador..
Fast jag har iof fått stå ut med annat :p


Just nu när kärleks-playlisten spelar och man tänker tillbaka, då är jag lycklig ♥

Kommentarer
Postat av: Angiie

ÅÅÅH! Jag älskade dig som rave flicka... så tycker jag du ALLTID ska se ut :D

2010-07-22 @ 11:26:54
URL: http://www.angiies.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0