Vågar man?

Ja det är frågan..
Men jag tror nästan det, fast jag vet inte riktigt vad jag vill göra.
J vill ha mig tokblond igen och visst det är jätte fint men jag tror inte det kommer gå med tanke på allt rött jag har i nu.
Men ljusbrun iaf, med slingor perhaps

Vi kan ju alltid börja så iaf, lättare att gömma det hemska som kommer bli fel i mörkare slingat hår ;)

Sen är det bara att införskaffa nytt löshår fortare än fortast, står inte ut med det här super tunna katastrofen längre. Lockigt blir det då också, eller svall iaf, som på bilden ;)

Jag är fullt medveten om att det kommer gå åt helvete, jag kommer vara arg ledsen och gå i mössa hela nästa vecka men vill man ha nått gjort här i världen så får man göra det själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0