Vuxenpoäng?

Hur många vuxen poäng är det inte att göra en extra amortering på mitt tuttlån?
Medans andra spontan tatuerar sig så extra amorterar jag..

Hur sjukt är inte det? Jag, betala mer än jag "måste"..
Fast iof så är det lika bra nu när räntan är på g upp. Amorterar vanligtvis bara 1250kr/mån men nu blev det + 5000..
Så nu har jag faktiskt bara 75000 kvar ;)

Duktig som jag är så la jag in xtraspar också, så varje gång jag handlar på kort (=alltid) så rundar den upp till närmsta 10a och sätter in på mitt sparkonto :)
Undrar hur mkt det kan bli på en månad igentligen..
Kollar jag på köpen som är resarverade nu från 1 & 2 juli så är det 8 st och skulle ge 36kr ihop.

Många bäckar små eller vad säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0