Svettlök?

Ja så känner jag mig efter att ha packat och flyttat hela dagen.
Det är nästan så att det rinner om mig nu ;)


Nu är jag iaf hemma med en liten Leo som är jätte ledsen för att det kliar :( ska försöka få honom i säng nu men det är nog lättare sagt än gjort..
Tror nog jag fortsätter städa lite till medans man fortfarande har ångan uppe så att säga..
Har rensat blad Leos leksaker och gjort hans leksaklåda i v-rummet till min nagellåda så jag slipper ha allt i en kasse.
Funderar iof på att tömma alla sminkhyllorna och ha allt där i men inte förens alla nya fina saker kommer ;)

Eftersom filmen igår var så jävla bra så bet jag av alla mina naglar igen, så det blir nog till att fixa dom ist..
Funderar på nått glittrigt o fint men allt mitt glitter är ju fortfarande i hongkong :(

Dumma glitter..

Tur att man kan titta på bilder och se hur mys vi hade det igår jag och Wifie, först middag på Vapiano, lite park mys och sen Twilight movie night, as nice om man räknar bort alla jävla idioter som skrek sig igenom hela filmerna så man inte hörde nått :( fyy på dom..

Wifie ska dock få en stor eloge för att hon stod ut hela natten, både med mig och med filmerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0