Trött..

Vet inte vad det är för fel på oss här hemma, Leo skulle bara sova middag vid 10, men vaknade inte förens 15!
Mycket tackvare att J också sov på soffan då, och jag som bara skulle vila lite.

Stackars Wifie som stått här utanför i en halvtimme och plingat på dörren utan att vi vaknade..
När jag vaknade så hade hon gått till tunnelbanan igen men hon fick fina naglar som något slags förlåt.


Riktigt sugen på en ny telefon nu eftersom jag inte fick nån igår :(
J har laddat in bilderna från igår som han tog med sin telefon och dom blev jätte bra.
Skit bra på att filma också, inte som den jag har nu som gör det mörkt och grynigt..


Lite bilder och så från igår får ni också, ännu fler när Wifie loggar in och skickar över sina bilder ;)


Riktigt mysigt hade vi igår, vi hade först lite picknick, Wifie hade med sig mackor, te och muffins.
Medans vi hade mutkakor till Leo ;)
Sen drack vi Rosé och mousserande i Berzelii park innan vi gick ner till Kungsan och trängdes med folk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0