Helgen

Första gången blev det för Leo i simhallen idag :D
Var tvungen att testa en av Medlys anläggningar eftersom jag ska köpa årskort nu. Det var helt Ok, inte super fresch men å andra sidan så kostar det 83kr/mån och det finns flera andra i både solna, mörby och täby..
Så det blir nog nice, gick mkt snabbare än väntat att ta mig till jobbet därifrån också. Så nu är det dags att bli fit, cykeln är fram töad och motivationen på topp ;)

Leo tyckte inte om att vara i bassängen till en början men efter 10-15min så gick det över och han simmade som en liten sill, trots att han skönk som en sten så ville han bara fortsätta :p


Igår var det årets första grillning hos pappa, Leo sov där natten fre-lör eftersom att vi skulle ut med mitt jobb på fredagen, vi hamnade dock i stureby på den skönaste bäddsoffan ever ;)
Det var första gången på väldigt länge som vi sov borta, speciellt utan Leo..
Men det var mys och äntligen fick jag min carbonara som jag tjatat om i veckor nu ♥

Och hemma hos pappa så hittade vi en liten kartong av alla dom tusentals som han har någonstans men där i fanns det lite kläder iaf, mina favvo jeans från mellanstadiet bland annat och dom passar, dom är tom för Stora :D Helt underbart, tröjjorna frå vi väl se om jag vågar ha på mig, det var inne med magtröjja då och nu är dom om möjligt Ännu kortare tackvare tuttarna ;)


Nu är det dags att börja jobbet, fylla i mitt schema och längta tills lunchen som inte är förens 17.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0