Jag veeet

Ja med tanke på kommentarerna jag fått här nu så fattade jag också att dom flesta bikinisarna skulle vara små, det var därför jag testade alla i strl 44 men ikke då..
Men jag hittade ju andra saker som passade i strl 36 så jag tycker det är orättvist.

Tror fortfarande starkt på min affärsidé om att öppna en sillisbutik i sthlm men jag kanske måste hitta nått märke som passar mig själv först och främst.


Nu är det snart hemgång iaf. Mkt skönt, även om sista timmen har varit slapp.
Men tacka fan för det eftersom det varit sjukt stressigt hela dagen.


Jag längtar tills imorn för då vankas det mys med wifie, kanske klipper hon till mig också.
Man vet aldrig med henne lixom ;)

Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

Hahaha, visst var den awesome! :D

2010-05-14 @ 23:11:01
URL: http://Angiies.soclog.se
Postat av: Johanna | MIN MAN KALLAR MIG BABYDOLL

Hehe, testa bravissimo.com och figleaves.co.uk dom brukar ha i större storlekar, annars funkar halens och ellos största storlekar på mig oftast. Och Lindex största med kupa, men jag har nog lite mindre än dina (har 75G som störst).

2010-05-15 @ 08:37:40
URL: http://filiduttan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0