Ledig!

Yes idag är det veckans lediga dag för mig!

Den började som alla andra fredagar med att jag var hos min kokkotant kl 10, eller ja 10 över eftersom fint folk kommer sent you know ;)

Fick veta att jag får börja med min DBT redan nu den 27e och har fått mina dagbokskort som jag ska fylla i varje dag. Pratade lite om veckan som varit och varför jag inte kan sluta vara så aggro mot J..

 

Idag blir nog en sitta inne dag tror jag, vädret var igen höjdare och jag har lite serier som jag måste titta ikapp mig på.. Passar ju bra eftersom jag har min så kallade "pyjamaströjja" på mig idag, dessutom är jag Sjukt trött. Vill bara gå och lägga mig en stund igen.

Ps. Glöm inte att kika in på dom andra flikarna, idag har bla Operations delen fått sig en ordentlig bildbomb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0