Måndagen..

Det var helt ok..
Hämtade Leo och åkte och mötte upp Charlotta efter jobbet, Leo åt nästan hela sin Maxbox.
Resten tyckte han att Charlotta skulle ha ;)
Efter en mindre katastrof så fick vi tag på barnvakt och kunde åka efter J som var inne i stan och åkte lamborghini. Jag och Charlotta hade båda räknat med att få åka med men eftersom J tröttat ut honom så fick bara jag åka.. Kul för mig men inte för min wifie som fick gå med J.

Det kittlades i magen när han gasade på och spann loss, och Shiiit vad folk glodde när han tvärnitade utanför Café Opera och jag glider ur med mina fina klackar, vinkar och han Drar iväg ;)

Den bilen skriker mitt nya mantra som ja äntligen har hittat; Move over poor person!♥

Väl där inne var det inte så kul faktiskt, vi var nyktra och det var svindyrt ;) fick iaf se xzibit stå och dansa till sina egna låtar men ingen David Hasslehoff i sikte så vi gled hem igen.


Nej nästa år ska vi vara med och köra ist, det är mitt försenade nyårslöfte ;)

Slutklämmen är att det var en helt OKEJ måndagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0