Meeh

Jag som trodde jag bloggat massor men allt låg kvar i utkastet.. *Suck*
Idag började jag iaf kl 13, så skönt!

Hann med massor innan dess, lämnade Leo på det enda öppna dagiset i hela Solna vid halv 10 för att sen åka in till stan och spendera 2tim inne på H&M.
Testade varenda bikini i hela butiken och var både rufsig i håret och sur när jag gick för att möta J.

Tror ni nån passade eller?

Nej det blir topless. Har ju inget annat val verkar det som..
Det var ju lite det som var poängen med sillisar, att slippa bh´n ;)


Kommentarer
Postat av: Angiie

Du går till H&M och tror att du ska hitta en bikini? hahahhaa :D vafan, du hade ju svårt nog att hitta en bh väl? :p finns några affärer i gamla stan med stora storlekar =) och en i söderhallarna,fast den kanske vi redan snackat om =) sen kan du ju alltid kolla nätet :p

2010-05-14 @ 19:26:46
URL: http://angiies.soclog.se
Postat av: Mamma

Holá. Nu är vi tillbaks från 4 härliga dgr i Barcelona :-)

Saknar er massor!!!

Men bh på H&M kan du väl glömma!!! Vi hittade ju den fina röda?

KRAM

2010-05-14 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0