Traderar mig

Leo sover nu, utan välling eftersom jag precis upptäckte att den är nästan helt slut. Lika bra att spara lite ifall han vaknar inatt.
Nu när jag har ätit så känner jag mig lite piggare men fortfarande inte bättre..

Jag har ju mina aningar om vad felet är men när det ska bli bra?
Det hjälper att prata med wifie, planera roliga saker och tänka på annat.
Det är tur att hon finns ♥

Nu måste vi bara komma på vad vi ska baka och kränga iväg på loppisen nästa helg. Pengar är verkligen en bristvara just nu känner jag.. Och snart är det res dags för oss så nått måste vi hitta på.

Nu håller iaf mina tradera auktioner på att gå ut så lite pengar får jag in där iaf..
Borde igentligen lägga upp ännu mer prylar nu men jag orkar verkligen inte.
Det får räcka med det som går ut idag. 700 nånting verkar det landa på sammanlagt för alla 6 prylarna, helt ok med tanke på att det bara legat och skräpat här i hörnet.. Men sex saker av typ 10000 gör ingen större skillnad på högen som jag vill ha bort..


Men det kommer väl. Nu är det också hög tid att göra en annons för min klänning..
Vill inte, igentligen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0