Förvirrad..

Ja det är så jag känner mig nu, efter att ha suttit i soffan och röstat med min mentometer app och kollat på valdebatten.
Jag vet inte vad jag ska rösta på..

You spin me right round, baby
Right round like a record, baby
Right round, round, round


Alla bara bråkar och kastar skit på varann, "du sa jag sa" hör man hela tiden.
Ingen håller med den andra och ingen kan svara ärligt på frågorna.
Kan man ringa typ Bris, någon jourhavande präst kanske eller nått för hjälp med det här?

Det känns inte alls kul längre, jag känner mig som ett litet skilsmässobarn som måste välja hos vem jag ska bo.
Mamma eller Pappa?!

Livet/Valet känns jävligt orättvist, varför kan dom inte bara kiss and make up?
Måste dom bråka och ljuga?
Alla vill väl göra Sverige bättre..


Jag yrkar på en offentlig försvarare som kan hjälpa mig igenom det här valet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0