Hoppas hoppas hoppas!

Jordens läge har dykt upp!!
Jag anmälde intresse till en drömlgh och nu så har dom anmält intresse tillbaka :D

Jag ska sätta J på att ringa dom eftersom jag är aldeles för knasig för sånt, dom skulle typ slänga på luren och ringa polisen eftersom jag bara kommer skrika att jag ska flytta in i deras lägenhet ;)

Den ligger på Lundagatan, där vi bodde förrut, mittemellan Zinkensdamm och Hornstull ♥
Ligger högst upp med utsikt över hela stan + vattnet OCH har öppenspis i vardagsrummet.
Im in love!

Om vi inte får den så lovar jag att gråta.. länge... och eehm slänga hundbajs i deras brevlåda ;)

Hoppas bara att J´s pappa går med på att flytta till kungsholmen också eftersom det är där dom har den andra lägenheten som dom vill byta med, men det tror jag nog han står ut med..

Kommentarer
Postat av: Angiies@soclog

YAY :D

2010-09-29 @ 17:18:24
URL: http://Angiies.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0