Köpa köpa köpa?!

Lite extra shopping till hann jag med, dock så var J med så jag fick inte köpa den underbara mössan för 450kr eller jeansen som gav mig ett ass from heaven för 1500kr :(

Jävla snåljåp han är ibland..
Han som fick både keps och kalsonger.
(Iof så var det jag som betalade :S)

Men jag är nöjd över dagen, nu har J tydligen varit och köpt en ny jacka till mig :D
Och 3 par jeans till sig själv..

Jag tror jag smittar, jag på shopping humör men måste ju jobba för att ha råd så han springer runt med mitt extra kort ist..
Känns lite läskigt att han har ett extra kort till mitt !konto men jag har inte till hans, så ikke jämställt!

Bara för det så vill jag att middagen står på bordet ikväll när jag kommer hem, eftersom det uppenbarligen är jag som är Tha man i det här förhållandet :p

Men nu ska jag fortsätta roa mig med/åt Christian ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0