Min stora svaghet..

Är fina skor, gärna höga men bara dom är fina så smälter jag direkt! ♥

Nu har jag storstädat hela lägenheten i mina nya pärlor medans J gjorde middag.
Ett väldigt bra sätt att gå in sina skor är att ha dom på sig när man städar tycker jag, även om J inte tycker jag är så effektiv när jag "struttar" runt..

Men man kan ju faktiskt vara fin när man städar också. ;)


Ett par av Kenzas Wildflower med rosa sula, som jag spanat på länge nu blev det alltså idag ♥

Så jag ska fortsätta "strutta" runt här och plocka lite en stund till innan det blir valvaka!
Jag spontanröstade lite halvt, hade två att välja mellan men efter att ha gjort testet på dn igen imorse så blev det något helt annat.

Men blått blev det iaf..
Fast jag kanske skulle kört rött ist eftersom J har lovat att vi emigrerar så fort toblerone-tanten får styra landet ;)

 


Btw så har jag kommit på prio 1 när vi får en ny lgh, en ordentlig skohylla!
Mina skor måste om organiseras och jag vill kunna se dom, så jag vet vad jag har..

 

För nu så har vi en vanlig skohylla för alla sneekers, 3st vägghängda lådor för flipflopparna, en garderob för high heels, två hyllor för "favvosarna" och två resväskor i källaren för allt som inte får plats här uppe :(
Och sen så vill J och Leo ha sina skor någonstans också..

Men det värsta är att jag glömmer bort vad jag har om jag inte ser det så det blir mkt dubletter :p

Vi har letat efter kängor till Leo eftersom det börjar bli kallt nu, tur att vi inte hittade några som J klarade av att få på eftersom jag hittade ett par som jag glömt bort här hemma ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0