Mina morgonrutiner

Alla har ju sina egna morgon rutiner, så de är klart att jag också har det.
Tyvärr så började inte den här morgonen så som jag önskat, trots att jag sovit i en riktig säng iaf nästan hela natten..

Leo vaknade först och främst jätte tidigt och tvingade mig att sova i hans säng innan det var dags för barnprogram och jag fick lägga mig i våran säng igen, tills jag vaknar av att det luktar brand!
Jag trodde först att spisen var på eller nått men nej då har en lampa i vårat sovrum åkt ner på golvet och bränt sönder golvet!

Livsfarligt, och det stinker här hemma nu, bränd plastmatta, mumma lixom..
Tur att dom ska byta golv ;)

En vanlig dag så håller inte golvet på att börja brinna utan vi skippar den delen och går direkt till mitt översockrade morgonte, men inte heller det blir som vanligt idag eftersom det är helt slut trots att Lotta sagt i en vecka att hon ska köpa nytt :(
Så jag sitter här med min socker abstinens och surar för att hon lovar saker som hon antingen glömmer eller skiter i, svårt att veta eftersom hon flyr, sin egen verklighet eller mig, i dont know men synd är det.. :(
Det gick bra till en början men nu vet jag inte vad som händer, jag känner mig som jordens oroligaste mamma..

Får se vad vi ska hitta på idag, mera städning blir det iaf, och sen tvätt, jag vill fixa fina naglar också men jag vet inte om jag orkar faktiskt.. Glitter tippar tar så lång tid!
Men det är ju fint :)

Kommentarer
Postat av: lotta

kimsan jag rymmer verkligen inte från dig gumman jag har haft lite att fixa med jag e ledsen att jag glömt morgon the... har haft massor i huvudet sorry...

2011-04-03 @ 20:30:35
URL: http://myparty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0