Underbara dag!

Idag har varit en riktig familjedag med mina hjärtan.
Vi började med att åka till Kungsträdgården för att gå på barnens dag och kolla på ison och fille men det sög och Leo sov så vi promenerade till medis i solen istället.
Super mys <3
Stannade där och drack en läsk tills Leo vaknade och vi gick ner och testade massa ostar inne på Coop ;)

Väl hemma så kom mamma med hela familjen förbi med min älskade spegel, Leos rullgardin och klocka.
Och hunden som vi passar nu under dagen, dom ska på nån show på tyrrol och äta middag så han blir hemma själv så länge annars..
Nu sitter vi på ballen, as allways ;)
Vi har ätit med Leo här ute men nu sitter han inne och kollar på mumin och tycker i sig påskgodiset som dom hade med sig :)

Jag ska försöka få upp lite bilder som jag tagit dom senaste dagarna, om jag lyckas med det på Lottas dator ;)
Men det får bli lite senare för så fort solen försvinner från ballen så ska vi sätta upp spegeln och lite tavlor, fan vad jag längtat efter en sånn stor spegel, tack mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0